تلفن تماس
02126603575

ماندگار خاک با چند سال سال تجربه در پایدارساز نمودن لایه های ضعیف خاک در حفاری تازه قطع و یا از پیش موجود با نصب هر دو نیلینگ موقت و دائم و پیچ و مهره سنگ.
نیلینگ معمولا میله جامد و یا پیچ و مهره های فایبر گلاس که به حفره از قبل حفر نصب و سپس سیمان گروت شده را به محل با استفاده از یک خط ملات جداگانه. نیلینگ 100 سال زندگی طراحی را می توان با قرار دادن ناخن خاک به پوشش HDPE پلاستیک و کپسوله سازی میله های زندان در ملات، هر دو در پوشش و خارج از سوراخ حفر شده، ارائه حفاظت در برابر خوردگی دو به ناخن خاک ارائه شده است. افزایش قطر میله و galvanisation نیز ارائه افزایش عمر طراحی نیلینگ.

نیلینگ را به یک سوراخ قبل از حفر که از طریق لایه های اولیه خاک سست نفوذ به داخل زمین پایدار در زیر و سیمان را به محل گروت شده نصب شده است.

کیفیت تمام جنبه های مواد نیلینگ، نصب و راه اندازی و تزریق مهم برای موفقیت این پروژه است.

نیلینگ معمولا در راهروها جاده و در قلمه راه آهن استفاده می شود و برای حصول اطمینان از یکپارچگی بلند مدت شیب می توان از آن استفاده کرد.

نیلینگ با ارائه یک روش تامین امنیت حفاری، دامنه و یا سدهای با نصب میله منفعل از طریق و به خط گسل. نیلینگ بسیار مفید است که در آن دسترسی یا زمین محدود شرایط ممکن است استفاده از ستون تکنیک یا که در آن دامنه، سدهای موجود و یا دیوارهای حایل نشان دادن نشانه هایی از شکست مانع است.
یک پیچ سنگ پیچ لنگر طولانی برای برقراری ثبات در حفاری سنگ، که ممکن است در تونل و یا کاهش سنگ استفاده می شود. این نقل و انتقالات بار از قسمت بیرونی ناپایدار به محصور (و بسیار قوی تر) داخلی توده سنگ.

نیلینگ

[caption id="attachment_2964" align="aligncenter" width="500"]نیلینگ - نیلینگ پیچ و مهره نیلینگ[/caption]

پیچ و مهره راک برای اولین بار در معدن در 1890s استفاده شده است. پیچ و مهره راک در ایالات متحده و در استرالیا به حمایت تونل زنی مدنی به کار گرفته شد، با شروع در اواخر 1940s. پیچ و مهره راک مورد استفاده قرار گرفت و بیشتر توسعه، با شروع در سال 1947، توسط مهندسین استرالیا که شروع به آزمایش با 4M طولانی گسترش پیچ و مهره سنگ لنگر در حالی که مشغول کار بر روی کوه های اسنویی.

پیچ و مهره راک تقریبا همیشه در یک الگوی نصب، طراحی آن بستگی به طراحی با کیفیت سنگ و نوع excavation.There بسیاری از پیچ و مهره انواع سنگ هستند، از جمله:

  • پیچ و مهره مکانیک
  • پیچ و مهره اپوکسی
  • سیمان گروت شده پیچ و مهره
  • پیچ و مهره های فایبر گلاس